اشتراک‌گذاری
آخرین ویدیوها
هیچ داده ای یافت نشد

دیپ اوسیلیشن Deep oscillation

دیپ اوسیلیشن     Deep oscillation

دیپ اوسیلیشن دارای ساختار ویژه و منحصر به فردی می باشد و سبب نوسان موثر بافت هدف با استفاده از جاذبه الکترو استاتیک و اصطکاک می شود. اثرات ان فوق العاده ملایم و در عین حال بسیار عمیق می باشد و در مسیر درمان تمام یاجزای بافت از جمله پوست ، بافت های همبند ، چربی زیر پوستی ، خون ، و عروق لنفاوی را تحت تاثیر قرار می دهد.

این تکنولوژی فوق العاده و خاص از سال 2007 در آلمان توسط کمپانی فیزومد معرفی شده است و برای ایجاد ضربه های الکترو استاتیک ملایم از فرکانس پایین استفاده می شود. تا بافت های هدف را با جذب و آزاد سازی ماساژ دهد و عمق نفوذ 8 تا 12 سانتی متری را به همراه دارد این نوع درمان سبب از بین رفتن مایع لنفاوی انباشته شده و پروتئین جامد و سفت شده در بافت هدف می شود و روند بهبودی بافت های صدمه دیده را تسریع می نماید.

درمان با دیپ اوسیلیشن

در این فرم درمان بر خلاف روش های مرسوم موضع درمان باید کاملاً خشک باشد (بهتر است در صورت امکان شیو شود ) سپس با پودر تالک کاملاً مالیده شود و اپلکاتور توسط فیزیوتراپیست به طور حرکات دایره ای روی بافت هدف حرکت داده شود.

دیپ اوسیلیشن و جراحی

این نوع درمان روز بعد از جراحی قابل اجراء می باشد و به واسه آن اِدِم و هماتوم به میزان قابل توجهی و بسیار سریعتر از درمان های مرسوم تقلیل می باشد. رونده ترمیم زخم تسریع می شود. التهاب موضعی کاهش می یابد و پرو همه این موارد نهایتاً درد به طور قابل ملاحظه کم می شود.

دیپ اوسیلیشن درمان مناسبی بعد از جراحی های ماستکتومی (برداشتن پستان ها ) ، سزارین ، جراحی های ارتوپدی و …. می باشد.

دیپ و لنف ادم

ورم دست و پاها باعث تجمع و انباشت غیر طبیعی مایعات غنی از پروتئین در بافت ها می شود. اعمال دیپ اوسیلیشن منجر به کاهش حجم ورم در اندامهای فوقانی و تحتانی می شود ، تخلیه لنفاوی را تسریع می کند و ظاهر پوست را بهبود می بخشد.

دیپ و لیپید ها

لیپید ها یا لیپودها همان تجمع چربی در اندامهای فوقانی و تحتانی (دست ها و پاها ) می باشد اثرات دیپ اوسیلیشن در کاهش این علائم و همچنین بکارگیری آن در پیش و بعد از جراحی لیپوساکشن قابل توجه است.

دیپ و درد

دیپ اوسیلیشن بسیار قدرتمند در کاهش درد های فرض مثل فیبرومیالژیا ، آتروفی سودک و … عمل می کند. و سبب کاهش استفاده از داروهای مسکن می شود. و پیرو آن تحرک مفاصل را بهبود می بخشد مشکلات ناشی از درد فرض روزمره را کم می کند و نهایتاً خستگی ، ترس و افسردگی ها را بهبود می بخشد.

دیپ و صدمات ورزشی

در آسیب های ورزشی بکارگیری دیپ اوسیلیشن موجب کاهش سریع اسپاسم و گرفتگی عضلات (آزاد و شل شدن عضلات) می شود. سلول های مرده سریعاً از بین می روند. تغذیه سلول های عضلات بهبود می یابد احیای قدرت و توان عضلات تسریع می شود و در نهایت زمان توان بخشی در آسیب های ورزشی

دیپ و مراقبت های پس از زایمان

معمولاً درد و ناراحتی های زایمان دو الی چهار روز بعد رخ می دهد. که ناشی از ورم لنفاوی و افزایش جسم و افزایش ترشح و سرعت پر شدن غده های شیری می باشد. دیپ به طور قابل توجهی حساسیت در سینه ها را کاهش می دهد.

ورم التهاب ناشی از سزارین را کاهش می دهد روند ترمیم زخم را تسریع می کند درد را نیز کم می کند.

ارتعاشات و نوسانات عمقی دیپ موجب بازگشت قدرت عضلات از طریق انقباض و انبساط در عضلات می شود و چون کلاژن سازی و تولید سلول را تسریع می کند سبب بهبود ظاهر پوست و کاهش استرچ مارک ها می شود و بر سلولیت نیز اثر به سزایی دارد.

دیپ و زخم ها

دیپ باعث کاهش ورم ، بهبود التهاب ، تسریع زوند تغذیه و دفع متابولیک در تمام لایه های بافت هدف می شود و نهایتاً سبب تحریک و ایجاد بافت جدید می شود و بدین طریق ترمیم زخم را تسریع کده و بهبود می بخشد.

دیپ و التهابات

دیپ سبب کاهش آزادسازی واسطه گری های التهابی و کاهش رسیدن مایعات و پروتئین ها از خون و عروق لنفاوی به ناحیه هدف می شود که پرو آن با محدود سازی حرکت سلول های التهابی موجب از بین بردن التهابات حاد و فرض می شود.

دیپ و ورم ، فیبروز

دیپ با اثرات ملایم و عمقی که دارد حرکت موارد را در انیترستیتیوم تسریع می کند و از این رو سبب تخلیه مایع لنفاوی و مواد موجود در آن می شود . حفره ها و شکاف های بخش انیترستیتیوم باز نگه داشته می شود و با تخلیه مایع لنفاوی التهابات و تورم موضعی به طول قابل ملاحظه ای کاهش می یابد و نهایتاً فیبروز پراکنده شده و اسکارها و بافت سخت از بین میرود.

دیپ و سلولیت

دیپ گردش خون و گردش مایع لنفاوی را در تمامی لایه های هدف بهبود می بخشد. التهاب و ورم را کاهش می دهد. روند شکل گیری و ضخیم شدن بافت های منجمد را متوقف می کند ، حساسیت سلول های پوست به استروژن راه کاهاش می دهد. اثرات مثبتی بر روند سلولی و مولکولی در گیر در شکل دهی سلولیت بجا می گذارد. و قریب 80 درصد سلولیت ها را درمان می کند کشانی پوست را افزایش می دهد و منجر به کاهش فیبروز می شود.

نکات

دیپ هیچ عوارضی ندارد و هیچگونه ناسازگاری ، هیچ داروئی گزارش نشده است و یک درمان مکمل و منحصر به فرد در کنار درمان های داروئی می باشد . افرادی که دارای باطری ، پیس میکر نباید تحت درمان قرار گیرند.

ضمنا در طی دوران بارداری بهتر است استفاده نشود.

مزایای دیپ

تسریع روند بهبود زخم

کاهش سلولیت

کاهش درد و ورم

تسریع در تخلیه لنف

تحریک کلاژن و سلول برای جوان سازی در صورت و نواحی چشم

آنتی فیبروز و دی تاکس (سم زدایی)

دیپ و عدم کاربرد

عفونت حاد

بیماری سل

بیماری و ریوی حاد

بیماری های بدخیم

در صورت داشتن پس میکریا یا نوسان ساز

بیماری مری پوتیس

بازداری

فیزیوتراپی غری تهران مجهز به دیپ اوسیلیشن از فیزومد آلمان می باشد که واقعا یک شاهکار درمانی براساس ایجاد اثر بیولوژیکی نوسانی فریکشن الکترو استاتیک و جذب می باشد. و براساس نوسان موثر بافت تحت درمان و ایجاد ضربه ملایم با فرکانس پایین و ماساژ بافت هدف با اثرات جذب و آزادسازی تا عمق 12 سانتی متری تاثیر شگرف بجا می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *