اشتراک‌گذاری
آخرین ویدیوها
هیچ داده ای یافت نشد

سیستم القای مغناطیسی سالوس تالنت تراپی Salus talent Electro Magnetic Stimulator

*میدان مغناطیسی بسیار قوی الکترومغناطیسی با اثر گذاری فوق العاده بر بافت های انسان و ترکیبی بی نظیر و شگفت انگیز از محرک الکترومغناطیسی

*درمان نوین و مدرن سیستم القای مغناطیسی با بهره گیری از تکنولوژی خاص و منحصر به فرد BRL و CR Technology با فناوری نو آورانه و برتر میدان مغناطیسی با شدت معادل 3 تسلا به همراه رنج وسیعی از فرکانس ها جهت کاهش درد ، التهاب

*شاهکاری شگفت انگیز در الکترومغناطیس درمانی با میدان باور نکردنی معادل شدت MRI که موثرترین و جدیدترین روش درمان با اثر بخشی فوق العاده بالایی را به ارمغان می آورد.

بروزترین و پیشرفته تری روش درمان دنیا در محدوده فرکانسی گوناگون به شرح ذیل :

*محدود فرکانسی 2 تا 10 هرتز با بهره گیری از تئوری درد  داخلی مواد افیونی درون زا جهت سرکوب درد و التهابات حاد و فرض

*محدود فرکانس 60 تا 100 هرتز بسیار موثر در کنترل درد و التهاب براساس تئوری yaltecontrol محدود

 فرکانسی 120 تا 140 هرتز بسیار موثر با استفاده از تئوری codiny جهت کنترل و سرکوب خلاقانه درد و التهابات حاد و فرض

به دلیل انقباضات سریع و مکرر با عمق نفوذ بالا سبب تغییرات جزئی در سطح مفاصل در برابر یکدیگر شده و در نهایت بهبود دافه حرکات مفاصل را به همراه دارد.

شدت میدان مغناطیسی بالا معادل 3 تسلا سبب انقباض عضلات با کنترل دقیق زمان درگیری فیبرهای عضلات و استراحت آنها باعث تقویت عضلات و بهبود مشکلات اسکلتی و عضلانی می شود.

سیستم القای مغناطیسی با بهره گیری از میدان مغناطیسی قوی با شدت فرکانس بالا سبب بهبود روند ترمیم شکستگی های استخوانی می گردد.

با مهار متقابل عضله اسپاستیک و تسهیل عضله آنتاگونیت سبب فعال سازی عضلات تحلیل رفته و باز توانی آنها و درمان اختلالات اسپاسم عضلات می شود.

میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط Coil به اعماق بافت های هدف نفوذ کرده و هدف گذاری را خلاقانه انجام داده و در نهایت درمان موثر مشکلات اسکلتی و عضلانی را به ارمغان می آورد.

فیزیوتراپی غرب تهران با افتخار سیستم القای مغناطیسی را از متغیر ترین برند دنیا که برخوردار از چهار تکنولوژی لیزر ، مگنت ، استیمولاتور و اینفرارد به صورت همزان جهت تحریک بافت های عمقی بدون درد و عوارض جانبی می باشد تهیه نموده است. و طیف وسیعی از بیماریها را با اثر بخشی بالای 90 درصد حتی بیشتر پوشش می دهد.

*روش بسیار ایمن ، مطمئن و غیر تهاجمی جهت درمان و کنترل :

*درد های حاد و فرض اسکلتی عضلانی

*بازتوانی نیروی عضلات

*کاهش اسپاسم

*تحریک عضلات

*بهبود شکستگی ها

*بهبود حرکات مفاصل

*اختلالات کمر و التهابات مهره ها

*کمر دردهای مزمن – نقرس – درد عصب سیاتیک- ابینیا بیفیرا

*آسیب های اعصاب محیطی

*آسیب های ورزشی

دستگاه سیستم القای مغناطیسی موجود در کلینیک فیزیوتراپی غرب ، میدان مغناطیسی بسیار قوی ایجاد می کند. (کاربرد جریان ادیEddy) که از لباس ها ، بافت های نرم و استخوانها عبور می کند. و به صورت ویژه تحریک عمقی را بدنبال دارد.

میدان مغناطیسی براحتی از پوست ، چربی زیر پوست ، و استخوانها عبور کرده و برخلاف تحریکات الکتریکی که این امکان را ندارد.

میدان مغناطیسی ایجاد شده قدرت و ثبات عضلات را بهبود می بخشد که این تاثیر با تکرار انقباض های عضلات بدست می آید. و این امر توسط تحریک اعصاب حرکتی در عمق عضلات حاصل می گردد.

این قابلیت در تقویت مثانه ی ضعیف ، عضلات کف لگن pelvic floor muscle و دستگاه تناسیلی بانوان ، تاثیر گذاری شگرف و شگفت انگیز و درمان پایه ای و اصولی را ممکن ساخته که نسبت به دیگر روش های موجود برتری چشمگیری دارد.

ضمناً درد های پروستات- بی اختیاری ادرار ، شب ادراری – بی اختیاری مدفوع ، بی حسی جنسی- درد لگن فرض – عدم نفوذ در مردان و زنان به صورت کاملاً ویژه درمان می نماید.

فیزیوتراپی غرب تهران مجهز به سیستم القای مغناطیسی درمانی از معتبرترین برند دنیا می باشد و خدمات شایان توجهی را در این حوزه به صورت خلاقانه به بیماران محترم ارائه می نماید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *